A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Саф'янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області

Курси підвищення кваліфікації

Дата: 01.10.2021 22:44
Кількість переглядів: 62

Фото без опису

Конференції:

1)ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА САМООСВІТА ПЕДАГОГА

2)СУЧАСНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

3)ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ

4)ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ: ОЦІНЮВАННЯ В 5 КЛАСІ НУШ

5)ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В 5 КЛАСІ НУШ

6)ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ: ВІД ВИКЛИКІВ ДО МОЖЛИВОСТЕЙ

7)РОБОТА З НОРМАТИВНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ У СФЕРІ ОСВІТИ

8)НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ

9)ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ: ПРИЙОМИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ

10)ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ОСВІТИ

11)ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ

Курси:

1)Технологічна підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання

2)Word. Excel. Power Point: швидкий старт для новачків

3)Ефективне навчання: інструменти для вчителя

4)Технологічна підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання

Вебінари:

1)Уроки трудового навчання (технологій): розвиток людини через творчість

2)Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

3)Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

4)STE(A)M у школі: як формувати спрагу до пізнання у дітей

5)Google Презентації – дієвий інструмент для дистанційного та змішаного навчання

6)Учителювання в TikTok: практичні поради зі створення профілю та його наповнення контентом

7)Створення єдиного інформаційно-освітнього простору: скетчноутинг, вебквест, інтерактивний плакат

8)[Відтерміновано] Telegram-канал – сучасна та ефективна альтернатива блогу вчителя

9)Робота з дітьми в умовах воєнного стану на прикладі можливостей «На Урок»

10)Особливості викладання трудового навчання в умовах воєнного стану

11)Telegram-канал – сучасна та ефективна альтернатива блогу вчителя

12)Електронне портфоліо – відображення професійної діяльності сучасного вчителя

13)Технології у 5 класі: що нового пропонують програми НУШ

14)Як створити комікс за декілька хвилин за допомогою онлайн-сервісу StoryboardThat

15)Створення інтерактивного навчального контенту за допомогою сервісу Genially

16)Онлайн-інструменти для здійснення формувального оцінювання в середній та старшій школі

17)Практикум для вчителів: робота з онлайн-тестами «На Урок»

18)Практикум для вчителів: використання сервісу Zoom під час очного, дистанційного та змішаного навчання

19)Інфографіка як засіб унаочнення навчального матеріалу: особливості, інструменти, тенденції

20)Створення відеоконтенту для організації дистанційного навчання

21)Лайфхаки з використання PowerPoint: створюємо інтерактивний тренажер «Чарівна труба»

22)Розширюємо функціонал Google Meet за допомогою корисних додатків

23)Викладання робототехніки у 5 класі НУШ: практика створення проєктів

24)Родзинки дистанційного навчання: легко педагогу – цікаво школярам

25)Навчання під час повітряних тривог: поради для вчителів, учнів і батьків

26)Організація онлайн-взаємодії учнів за допомогою можливостей Google (Документів, Таблиць, Презентацій, Jamboard)

27)Організація ефективного навчання у Новій українській школі

28)Урок через Zoom та Google Meet: цікавинки для проведення дистанційних занять

29)Тематичні квест-кімнати як форма організації діяльнісного навчання учнів

30)Урок через Zoom та Google Meet: цікавинки для проведення дистанційних занять

31)Як створювати якісний навчальний відеоконтент: поради для педагогів

32)Використання онлайн-сервісів у освітньому процесі: цифрова компетентність вчителя як запорука цікавого уроку

33)Маршрутний лист у Google Forms як інструмент формувального оцінювання

34)Як створювати якісний навчальний відеоконтент: поради для педагогів

35)Соціальні мережі, сервіси, ресурси та їхнє застосування під час дистанційного навчання

36)Використання штучного інтелекту в роботі вчителя

37)Використання сервісу Canva для створення навчальних відеоуроків

38)Практикум для вчителів: створення інтелект-карт

39)Завершення навчального року: чек-лист для вчителя

40)Canva для вчителів: створення візуального контенту за допомогою штучного інтелекту

 


« повернутися

Вхід для адміністратора