Курси підвищення кваліфікації
Конференції:
1)ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА САМООСВІТА ПЕДАГОГА
2)СУЧАСНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
3)ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
4)ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ: ОЦІНЮВАННЯ В 5 КЛАСІ НУШ
5)ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В 5 КЛАСІ НУШ
6)ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ: ВІД ВИКЛИКІВ ДО МОЖЛИВОСТЕЙ
7)РОБОТА З НОРМАТИВНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ У СФЕРІ ОСВІТИ
8)НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ
9)ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ: ПРИЙОМИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ
10)ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ОСВІТИ
11)ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ
Курси:
1)Технологічна підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання
2)Word. Excel. Power Point: швидкий старт для новачків
3)Ефективне навчання: інструменти для вчителя
4)Технологічна підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання
Вебінари:
1)Уроки трудового навчання (технологій): розвиток людини через творчість
2)Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота
3)Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал
4)STE(A)M у школі: як формувати спрагу до пізнання у дітей
5)Google Презентації – дієвий інструмент для дистанційного та змішаного навчання
6)Учителювання в TikTok: практичні поради зі створення профілю та його наповнення контентом
7)Створення єдиного інформаційно-освітнього простору: скетчноутинг, вебквест, інтерактивний плакат
8)[Відтерміновано] Telegram-канал – сучасна та ефективна альтернатива блогу вчителя
9)Робота з дітьми в умовах воєнного стану на прикладі можливостей «На Урок»
10)Особливості викладання трудового навчання в умовах воєнного стану
11)Telegram-канал – сучасна та ефективна альтернатива блогу вчителя
12)Електронне портфоліо – відображення професійної діяльності сучасного вчителя
13)Технології у 5 класі: що нового пропонують програми НУШ
14)Як створити комікс за декілька хвилин за допомогою онлайн-сервісу StoryboardThat
15)Створення інтерактивного навчального контенту за допомогою сервісу Genially
16)Онлайн-інструменти для здійснення формувального оцінювання в середній та старшій школі
17)Практикум для вчителів: робота з онлайн-тестами «На Урок»
19)Інфографіка як засіб унаочнення навчального матеріалу: особливості, інструменти, тенденції
20)Створення відеоконтенту для організації дистанційного навчання
21)Лайфхаки з використання PowerPoint: створюємо інтерактивний тренажер «Чарівна труба»
22)Розширюємо функціонал Google Meet за допомогою корисних додатків
23)Викладання робототехніки у 5 класі НУШ: практика створення проєктів
24)Родзинки дистанційного навчання: легко педагогу – цікаво школярам
25)Навчання під час повітряних тривог: поради для вчителів, учнів і батьків
27)Організація ефективного навчання у Новій українській школі
28)Урок через Zoom та Google Meet: цікавинки для проведення дистанційних занять
29)Тематичні квест-кімнати як форма організації діяльнісного навчання учнів
30)Урок через Zoom та Google Meet: цікавинки для проведення дистанційних занять
31)Як створювати якісний навчальний відеоконтент: поради для педагогів
33)Маршрутний лист у Google Forms як інструмент формувального оцінювання
34)Як створювати якісний навчальний відеоконтент: поради для педагогів
35)Соціальні мережі, сервіси, ресурси та їхнє застосування під час дистанційного навчання
36)Використання штучного інтелекту в роботі вчителя
37)Використання сервісу Canva для створення навчальних відеоуроків
38)Практикум для вчителів: створення інтелект-карт
39)Завершення навчального року: чек-лист для вчителя
40)Canva для вчителів: створення візуального контенту за допомогою штучного інтелекту